Založ si blog

Za nepokojmi v Macedónsku sú Sorosove peniaze.

blogHneď na začiatok upozorňujem, že to tvrdí maďarský kápo Viktor Orbán, nie ja. Ja v tom mám iba zmätok, lebo Kremeľ naopak tvrdí, že sú za nimi Európska únia a USA. Zneistel som, lebo teraz skutočne neviem, ktorému z týchto dvoch tvrdení mám veriť viac…?

Srdce mi hovorí, aby som veril Putinovým konštruktérom pravdy, rozum zase káže,aby bol nositeľom pravdy Orbán. Tak sa budem riadiť matematikou a dám to 50% na 50%. Dôvodom predsa nemôže byť nekonečná korupcia, ktorú už nedokáže zakryť ani zubami-nechtami váľovu sa držiaci doterajší premiér Nikola Gruevski, nemôžu to byť ani odpočuté telefonické rozhovy, v ktorých sa politici jeho strany nezakryte bavia o korupcii a vzájomnom podplácaní, či dokonca koordinujú spoločný postup, ako zakryť vraždu. Nič z tohoto za nepokojmi logicky byť nemôže.

Takže naozaj jediní, vlastne dvojití vinníci sú USA a Soros. Ale ja osobne napriek tým 50% na 50%  predsa len za umeleckú hodnotu pridávam bodík navyše Sorosovi. No veď kto, ak nie on, dokáže takto na diaľku možno 9 000 km riadiť nepokoje z pohodlia svojej vily? Ja? Vy? Alebo náš krčmový ideológ Laco, ktorý vidí Sorosa okrem robenia celosvetového zla už aj vo svojej chladničke?

Teraz mi to postupne dochádza.

Zmrzli mi stromy. Prekliaty George!

Došiel mi doplatok za plyn a elektrinu. Prekliaty Geroge!

Auto mi zrazilo psa. Prekliaty George!

Pri mariáši som prehral sto sedmu červenú, lebo kartu mali moji súperi rozdelenú natoľko diabolsky, že to mohol zariadiť iba jediný človek. Prekliaty George!

Oškrel som auto pri cúvaní do garáže. Prekliaty George!

Kamarát, o ktorom určite George vie, že je mojím kamarátom, nespravil skúšku na vysokej škole. Prekliaty George!

Včera som padol na hlavu. Prekliaty George Soros!

P.S. Ak sa pozorne zahľadíte na fotografiu zmrznutých stromov, uvidíte obrysy…

No hádajte, koho obrysy som tam objavil ja?

 

 

 

Čakanie na ruského Stauffenberga, alebo Brutusa?

21.03.2023

Písal sa rok 1944 a skupina nemeckých dôstojníkov v snahe ukončiť vojnu a zabrániť totálnemu zničeniu Nemecka spáchala atentát na Adolfa Hitlera. Bombu k jeho nohám mal na porade vo Vlčom hniezde umiestniť práve Stauffenberg. Hitler zázrakom prežil a rozpútal krvavé orgie, ktoré zasiahli množstvo sprisahancov a ich rodín. Nemecko však nakoniec tak, či onak utrpelo [...]

Brat za brata!

23.02.2023

Inšpirovaní touto čud(r)áckou skupinou slovenských vlastencov, Vlastičiek a vlastníkov napríklad hotelov v Karibiku, sme sa v našej krčme rozhodli nielenže podporiť ich aktivity, ale dokonca rozšíriť toto ich hnutie. Tak sme si založili organizáciu Brat za brata, sestra za sestru, sesternica za sesternicu, bratranec za bratranca, sestrička za primára a primár za vrchnú [...]

Od boľševizmu k nacizmu. Život a dielo Ľuboša Blahu, život a dielo Smeru.

22.02.2023

Ľuboš Blaha, kedysi absolútne bezvýznamný poslanecký asistent ešte bezvýznamnejšieho poslanca za komunistickú stranu, vycítil správne svoju šancu. Hneď ako preveksloval do Smeru, začal po krátkej epizóde so svojím sociálnym cítením prezentovať svoje postoje ku Covidu, k očkovaniu a teraz predovšetkým k vojne na Ukrajine. Stal sa miláčikom konšpiračných webových [...]

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.