Blog o blogu. Alebo : Admin z Pravdy vidí v pochode za ľudskosť politikárčenie. Ja za postojom admina vidím ľudskú zbabelosť!

30. augusta 2015, petercvik, Nezaradené

Jeden z nás dvoch sa teda musí zákonite mýliť.Admin je buď xenofób, alebo som ja hlupák.Rozhodcov urobíte vy, ktorí si prečítate tento príbeh.

Včera som napísal blog, ktorý  som o 11.17hod. zavesil na Pravdu, DenníkN a somvobraze.eu.Jeho názov znie : Nestaňme sa ako krajina krematóriom ľudskosti!

Tu  je link na onen inkriminovaný článok : https://dennikn.sk/blog/nestanme-sa-ako-krajina-krematoriom-ludskosti/

Oznámenie admina o 13.53 hod. znelo : Dobrý deň, Váš blog sme stiahli z titulky, pretože obsahuje propagáciu udalosti/stretnutia s politickým podtónom.Admini.

Nebudem vám vnucovať svoje videnie „príčiny“, ktorou admin dôvodí svoj postup.Ale ja za ňou vidím ľudskú prízemnosť a úbohosť.A s veľkou pravdepodnosťou aj nevzdelanosť.

Označiť pochod na podporu utečencov, organizovaný občianskym združením, ktorého jedinou, opakujem jedinou témou bude prejavenie podpory a ľudského citu utečencom, môže skutočne len polovzdelaný úbožiak, ktorý možno bude o pár rokov sám potrebovať, aby niekto pozdvihol hlas na jeho obranu.

Ale rozhodnutie už nechávam na vás.