Založ si blog

Nacistická, či už fašistická? Ukrajina.

Začalo to už v Kyjeve na letisku. „Domáci vpravo, cudzinci vľavo“ : Tak znel pokyn nekopromisne vyzerajúcej dievčiny v uniforme ukrajinskej pasovej kontroly. No nazdar, presne ako pri selekcii väzňov Osvienčime, pomyslel som si v duchu.Poslušne som sa zaradil do rady, ktorú mi určila ukrajinská esesáčka. Aj ked priznávam, že to bola naozaj šumná dozorkyňa. Odstál som si teda radu, v ktorej som sa posúval pomaly dopredu. Na prepážke mi podľa všetkého príslušník ukrajinského gestapa položil zákernú otázku – Kam cestuje? „Asi som už docestoval, vravím mu odovzdane. Som dobre v Oswienčime? Lebo podľa niektrorých mojich skvele informovaných rodákov, som práve vošiel do fašistickeho pekla. Pozrel na mňa s chápavým výrazom v tvári a povedal : „Želám vám príjemný pobyt u nás“. Ešte je aj ironický, sviniar jeden fašistický! Vychádzam pred letisko a v rade stoja samé esesácke autá. Esesácka lada, esesácky ford, esesácky mercedes… A kam sa pozrieš, samý esesák! Aha a tam vpravo, nádherná gestapáčka a hneď za ňou rovnako krásna esesmanka! A ďalšia, ktorej sa pýtam na cestu, je rovnako fešná! Určite tajná agentka miestneho Abwehru, alebo námornej spravodajskej služby! Prichádzam k taxíku a šofér je úplne zjavne nejaký funkcionár uličného výboru nacistickej strany! Berie ma do hotela a tam ma už čaká ďalší nácek, akurát miesto vojenskej rovnošaty má oblek hotelového zriadenca. „Ale na mňa si neprídeš s týmto maskovaním“, precedil som sám pre seba medzi zuby. V hoteli dole je vraj bar, ale s takouto dezinformáciou si na mňa nerídu, amatéri. Určite je to mučiareň miestneho gestapa! Tam radšej nepôjdem. Ešte by zo mňa mohli na škripci vytiahnuť, koľko ich fašistických kolegov na Slovensku volilo trebárs Kotlebu a jeho polo, alebo celo úchylov. Krásavica na recepcii sa ma pýta po anglicky, akú izbu si želám. Ja jej odpovedám v nemčine a ona sa tvári, že mi nerozumie. „No moja zlatá, to na mňa neskúšaj! Dobre ja viem, ktorý jazyk máš najradšej! Esesácky!“

Na druhý deň vyrážam do mesta. Všade vejú hákové vlajky. Aj keď sú maskované ako ukrajinské. Ale mňa neodžubete, fašouni prešpekulovaní! Aha a hen ide ukrajiský hitlerjugend! Z nejakého gymnázia, či strednej školy. Uznávam, aj keď nerád(!), že najmä tie hitlerjugendky sú nádherné! Sprievodkyňa v chráme Svätého Michala je už postaršia pani, zrejme dozorkyňa z koncentračného tábora na dôchodku. Čašníčka z reštaurácie mi doniesla obed, na ktorom sa nedala nájsť chybička. Akurát tá jediná. Bol tiež fašistický.

Idem domov a začínam rozmýšľať, kedy sa zase do tohoto pekla fašizmu vrátim? Lebo Pišta z našej krčmy, ktorý síce v živote na Ukrajine nebol tvrdí, že kam sa pozrieš samý fašista. Pretože jeho krstný syn má kamaráta, ktorý bol na Ukrajine už najmenej 2 razy na trhu v Užhorode! A ten mu vravel, že naozaj“kam sa pozrieš, samý nácek“! Čo na tom, že aj Pišta volil Mariana K.? Prosím namiesto „K“si nedpoĺňajte žiadne oplzlé synonymá, aj keby mali byť akokoľvk priliehavé!

Lebo ak je ochota ľudí, ich príjemnosť, úsmevy, skvelé jedlá, či milý personál znakom fašizmu, Ukrajina je fašistická až neuveriteľne!

Nech je ako chce, do takéhoto fašizmu sa kedykoľvek rád vrátim!

 

Čakanie na ruského Stauffenberga, alebo Brutusa?

21.03.2023

Písal sa rok 1944 a skupina nemeckých dôstojníkov v snahe ukončiť vojnu a zabrániť totálnemu zničeniu Nemecka spáchala atentát na Adolfa Hitlera. Bombu k jeho nohám mal na porade vo Vlčom hniezde umiestniť práve Stauffenberg. Hitler zázrakom prežil a rozpútal krvavé orgie, ktoré zasiahli množstvo sprisahancov a ich rodín. Nemecko však nakoniec tak, či onak utrpelo [...]

Brat za brata!

23.02.2023

Inšpirovaní touto čud(r)áckou skupinou slovenských vlastencov, Vlastičiek a vlastníkov napríklad hotelov v Karibiku, sme sa v našej krčme rozhodli nielenže podporiť ich aktivity, ale dokonca rozšíriť toto ich hnutie. Tak sme si založili organizáciu Brat za brata, sestra za sestru, sesternica za sesternicu, bratranec za bratranca, sestrička za primára a primár za vrchnú [...]

Od boľševizmu k nacizmu. Život a dielo Ľuboša Blahu, život a dielo Smeru.

22.02.2023

Ľuboš Blaha, kedysi absolútne bezvýznamný poslanecký asistent ešte bezvýznamnejšieho poslanca za komunistickú stranu, vycítil správne svoju šancu. Hneď ako preveksloval do Smeru, začal po krátkej epizóde so svojím sociálnym cítením prezentovať svoje postoje ku Covidu, k očkovaniu a teraz predovšetkým k vojne na Ukrajine. Stal sa miláčikom konšpiračných webových [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.