Založ si blog

Prečo chcem, aby Donald Trump vyhral americké voľby?

Ono to má viac dôvodov a na ich objasnenie sa musím vrátiť do, pre mňa už bohužiaľ, dávnej minulosti.

Keď som mal asi 5 rokov, strašne som sa chcel stať hrobárom. V tom čase sme mali v dedine dvoch a mne sa na pohreboch javilo, že sú neobyčajne, ale neobyčajne dôležití! Išiel som na to logikou, zodpovedajúcou veku : Veď bez týchto dvoch chlapov by ani nemohol nikto zomrieť, lebo ak by oni neboli, nemal by kto nebožtíka pochovať! Ja som im na cintoríne doslova fandil! Oni boli pre mňa proste mužmi dediny číslo 1! Boli pre mňa viac, ako predseda MNV, predseda JRD a predseda KSS dohromady!

Hrobárom som sa nestal.

Nevyšlo…

Neskôr ako 8 ročný, som strašne chcel byť Gagarinom! Napokon, ktorý z chalanov mojom veku ním nechcel byť? Videl som sa, ako z rakety kývam svojím spolužiakom, ktorí sa práve mordujú v škole s počtami, krvopotne skladajú písmenko za písmenkom, aby z toho vzišla veta, alebo sa učia naspamäť heslo do prvomájového sprievodu : Nech žije KSČ!

Ani Jurijom som sa nestal.

Nevyšlo…

Ako 16 ročný, som strašne chcel chodiť s jednou babou. Ale strašne! Po mojich prvých pokusných nástreloch, som jej navrhol rande. Poslala ma do ri… no, Rimavská Sobota to nebola, tak, že by som nebol trafil ani do tej odporučenej ri… ! Rande sa nekonalo.

Nevyšlo…

Ako 25 ročný som sa chcel dostať za hranice do Juhoslávie. Moju žiadosť o vydanie cestovnej doložky poslali eštébáci do rovnakej ri… Rimavskej Soboty, ako mňa kedysi tá slečna.

Nevyšlo…

Ako 50 ročný som sa pokúsil o návrat na ĺad. Stavil som sa s kamarátom, že ho prekorčuľujem po dĺžke klziska. Veľmi, veľmi som ho chcel poraziť! Prehral som najmenj o 10 metrov.

Nevyšlo…

Pán Donald Trump!

Veľmi, skutočne veľmi chcem, aby ste vyhrali americké voľby a stali sa prezidentom.

Nehnevajte sa na mňa, že moje chcenie dopadne presne rovnako, ako všetky, ktoré som opísal vyššie.

Nevyjde…

Čakanie na ruského Stauffenberga, alebo Brutusa?

21.03.2023

Písal sa rok 1944 a skupina nemeckých dôstojníkov v snahe ukončiť vojnu a zabrániť totálnemu zničeniu Nemecka spáchala atentát na Adolfa Hitlera. Bombu k jeho nohám mal na porade vo Vlčom hniezde umiestniť práve Stauffenberg. Hitler zázrakom prežil a rozpútal krvavé orgie, ktoré zasiahli množstvo sprisahancov a ich rodín. Nemecko však nakoniec tak, či onak utrpelo [...]

Brat za brata!

23.02.2023

Inšpirovaní touto čud(r)áckou skupinou slovenských vlastencov, Vlastičiek a vlastníkov napríklad hotelov v Karibiku, sme sa v našej krčme rozhodli nielenže podporiť ich aktivity, ale dokonca rozšíriť toto ich hnutie. Tak sme si založili organizáciu Brat za brata, sestra za sestru, sesternica za sesternicu, bratranec za bratranca, sestrička za primára a primár za vrchnú [...]

Od boľševizmu k nacizmu. Život a dielo Ľuboša Blahu, život a dielo Smeru.

22.02.2023

Ľuboš Blaha, kedysi absolútne bezvýznamný poslanecký asistent ešte bezvýznamnejšieho poslanca za komunistickú stranu, vycítil správne svoju šancu. Hneď ako preveksloval do Smeru, začal po krátkej epizóde so svojím sociálnym cítením prezentovať svoje postoje ku Covidu, k očkovaniu a teraz predovšetkým k vojne na Ukrajine. Stal sa miláčikom konšpiračných webových [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.